داکت اسپلیت ها ویژگی های مثبت آن

داکت اسپلیت ها ویژگی های مثبت آن

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

داکت اسپلیت ها ویژگی های مثبت آن

داکت اسپلیت ها ویژگی های مثبت زیادی دارند. فیلتر هوای ورودی به ساختمان، هزینه های اولیه کمتر نسبت به چیلرها، امکان استفاده از فناوری اینورتر، استفاده از کانال ها به جای چندین واحد داخلی، تهویه مطبوع و کاهش رطوبت نسبت به سیستم های قدیمی از جمله این موارد است. اما در کنار همه این ویژگی های مثبت، داکت اسپلیت نقاط ضعف خود را نیز دارد. اولین ویژگی منفی این دستگاه دمای یکسان تمام قطعاتی است که از یونیت داخلی استفاده می کنند. این باعث می شود در صورت عدم استفاده از فضا، فضا دوباره سرد و گرم شود. نتیجه افزایش مصرف برق خواهد بود. از دیگر مشکلات دستگاه می توان به میزان صدا و فضای مورد نیاز برای لوله کشی و کندانسور اشاره کرد.

البته برای هر یک از مشکلات و نکات منفی که اشاره کردیم راه حل های مختلفی معرفی شده است. استفاده از دمپر یا شیر ترموستاتیک، استفاده از داکت عایق، قرارگیری دقیق محل نصب یونیت داخلی و ... که همگی با مشاوره تیم تخصصی آرتانسیم به عنوان بزرگترین و بهترین عرضه کننده داکت اسپلیت و فن کویل در ایران و خاورمیانه برای رفع نقاط منفی می توان داکت اسپلیت را انجام داد.

برندها را تقسیم کنید

داکت اسپلیت تولید کنندگان زیادی در ایران و سایر نقاط جهان دارد. در این میان پیشنهاد ما استفاده از مجموعه ای از محصولاتی است که داکت اسپلیت های خود را بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از آخرین تجهیزات و دانش تولید می کنند. مهندسین و متخصصان آرتانسیم ضمن استفاده از طراحی و تولید محصولات بر اساس نیاز شما، بهترین مشاوره ممکن را در انتخاب نوع کولر گازی، خرید و همچنین نصب و تعمیر انواع دستگاه ها به شما ارائه می دهند.

خرید داکت اسپلیت

برای خرید داکت اسپلیت با بهترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت در ایران می توانید از طریق سایت آرتانسیم اقدام نمایید. از ویژگی های مهم آرتانسیم به عنوان بزرگترین تامین کننده داکت اسپلیت در ایران و خاورمیانه، تنوع بسیار بالای محصولات و همچنین امکان دریافت مشاوره رایگان از این مجموعه می باشد.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت : 4:50
بازدید : 366

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: